היכונו לקראת שעון הקיץ – איך מכינים את התאומים?

דנה קידר

0 117

 

לכל מי שהרגיל את הילדים לישון טוב, ולסנכרן את התאומים או השלישייה והכל על מי מנוחות, הודעה חשובה! שעון הקיץ בפתח והוא עומד לטרוף את כל הקלפים!

 

האמנם?

 

אז זהו שלא בהכרח…

 

דנה שלנו, מעניקה טיפים מאוד חשובים וב18.3 יהיה לנו גם אירוח לייב בקבוצה בנושא וגם.. יש לנו הטבה כדי שתוכלו לישון באמת טוב!

 

שעון הקיץ מתקרב  הערבים מתארכים ויש בחוץ יותר אור… אבל הילדים עייפים, מה עושים?

בלילה בין יום חמישי ה- 26/3 ליום שישי ה- 27/3 נזיז את השעון קדימה ונפסיד שעת שינה חיונית 🤨

איך עוזרים לשינוי להיות פחות מורגש?

 

# מקדימים את שעת השינה בכל יום ב- 10 דקות או רבע שעה ומתחילים 5-6 ימים לפני, כדי להקדים עד שעה עד שעת ההשכבה (מכוון שמפסידים שעה ביום המעבר).

#  לא לשנות הרגלים וסדר יום לאחר המעבר לשעון הקיץ, יכול להיות שהתינוק יהיה עייף יותר ביום שישי (אחרי הכל הוא הפסיד שעת שינה) לכן להרדים אפילו לפני השעה הרגילה כדי להימנע מעייפות יתר.

# גם אם יש אור בחוץ זה לא אומר שהתינוק לא עייף, השכיבו לישון גם כאשר יש אור טבעי בחוץ. כך תימנעו מעייפות יתר והרדמות מאתגרת (ומומלץ להחשיך את החדר כדי לייצר יותר הפרשת מלטונין, זהו הורמון השינה).

# בבוקר, אם התמזל מזלכם והתינוק עדיין ישן, פתחו חלונות כדי שהמלטונין ידעך ואור היום יעזור לו להתחיל את הבוקר ביקיצה טבעית. העירו אותו עד 7:30 כדי לשמור על סדר היום.

#  ההסתגלות לשעות האור המאוחרות משפיעות על השעון הביולוגי של הגוף, לכן תתאזרו בסבלנות ותוך כמה ימים תהיה חזרה לשגרה.

אם תינוק רגיל להירדם בשעה 19:00, אז ביום הראשון משכיבים ב- 18:50, למחרת 18:40 וכך הלאה… עד שביום המעבר התינוק ירדם שעה מוקדם ממה שהוא רגיל.

ושיהיה בהצלחה לכולנו

 

וההטבה כדי שתוכלו לישון באמת טוב – כל מי שרוכש חדר בחנות ‘עגליס’ אתה יש לנו ישתוף פעולה כבר זמן רב, ולכן אנחנו יודעות שהיא באמת טובה, אמינה ומקצועית, יקבלו הטבה של 2 עריסות להשכרה מתנה ל3 חודשים!

לקבלת ההטבה התקשרו, בקשו את עידן ותגידו שאתם גולשים של ‘2wins מזל תאומים’

 

בתמונה: הבנות החמודות של עידן ישנות לפני כמה שנים 🙂

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]

אולי תאהבו גם עוד פוסטים

השאירו תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם