תחליף לנשנושים – גם בריא וגם טעים

image

מכירים את ההרגשה שאתם חייבים משהו מתוק? נישנוש קל בשעות אחה”צ או הערב?
אתם ניגשים למקרר או לארון הממתקים ולוקחים רק קובייה אחת.. ועוד אחת.. נגיסה נוספת בחתיכת עוגת הגבינה האחרונה שנותרה במקרר. לאחר שהטעם המתוק השתלט על החיך, רצוי לאכול גם עוגיה מלוחה וזו רק ההתחלה.

 

האם ישנו תחליף קצת יותר בריא לנשנוש הקבוע?
 ישנם די והותר תחליפים שהגוף יאהב הרבה יותר.
קבלו טעימה קטנה במטרה להעשיר את עולמכם הקולניארי.

 

רשימת נשנושים לדרך

– שקדים ופרות יבשים כגון: משמשים אורגניים או חופן חמוציות – אותן ממולץ לצרוך כארוחת ביניים, דבר שיפיע על מידת הרעב כאשר אתם חוזרים הביתה.
– פרות טריים – תפוח עץ, נשמר בתיק כמה ימים ויכול לגרום לתחושת שובע.
– ציפס תפוחים – משביע פחות מהדבר האמיתי אבל אהוב על ילדים
– ירקות קטנים – גזר גמדי, עגבניות שרי, מלפפון קטן ופלפלי ביס יהפכו לחטיף בריא, טעים וזמין. ניתן לשדרג את הטעם על ידי תוספת של נבטי חמנייה או טחינה גולמית.

 

מה כדאי לנשנש בבית

-פופקורן בייתי – ולא את זה הגרסה המוכנה המכילה חומרים משמרים ושמנים מזוככים.
– כריך של לחם שיפון עם ממרח שוקולד בייתי, סילאן וטחינה, שקדיה ודבש או ריבה ללא סוכר – השומן ימתן את התגובה הגליקמית וייתן תחושת שובע לזמן ארוך יותר.
– אדממה – חלוטה במים עם מלח
– גלידה ביתית מהירה- חותכים מראש פרות אהובים כמו בננה או מנגו ומאחסנים במקפיא. מרסקים בבלנדר עם מים וממרח שקדים – “שקדיה” לקבלת טעם חלבי, ולהורדת התגובה הגליקמית וזוללים עם הילדים.

גזרו ושמרו – מתכון לגלידת שוקולד בננה

רוצים ללמוד איך להכין מתוקים בריאים נוספים? שיאפשרו לכם להכין מגוון נשנושים בריאים גם עם הילדים?

הצטרפו לסדנא שלי ביום שישי הקרוב 10.6.16
בין השעות 09:30-12:30 בהרצליה
במחיר מיוחד לגולשי האתר!
https://www.facebook.com/events/238965966495092/

למידע נוסף והרשמה מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 0506906562

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לכם מה להגיד? זה המקום

לא רשומים?

רוצים לקרוא את הכתבה?
זה רק להורים לתאומים ושלישיות (:

הירשמו (זה ללא עלות!! ) כדי ליהנות מעוד המון כתבות, טיפים ומידע חשוב=
החל משלב ההריון, הלידה, תינוקות , פעוטות וילדים גדולים.
וגם – מתכונים, מבצעים, מלאאאא מוצרים, מה הורים לתאומים מספרים…ועוד.